İLETİŞİM

Avis’in hem kısa dönem hem de uzun dönemli kiralamaları için tasarlanmış satış ve satış sonrası hizmetler olarak iki ayağı bulunmakta;
Kısa dönemli kiralamalarda rezervasyon için araç aramak, ilerleyerek Avis sitesinin mobil versiyonlarından rezervasyon yapabilirsiniz.
Hem uzun hem de kısa süreli müşterilerimizin mobil uygulamamızın Satış Sonrası ayağında yapabileceği işlemler aşağıdaki gibidir;

  • 1. Bakım durumlarında;
    Periyodik bakımlar için kontak açma ve bir servise atama, bilgilendirme kontak numaralarının SMS olarak gelmesi,
    Güvence poliçesi talebi ve yenilenme isteği oluşturulması
  • 2. Hasar durumlarında;
    Hasar ihbarında bulunmak ve hasar kontağı açtırmak
    Hasar resimlerini ve tutanağı mobil olarak yüklemek
  • 3. Arıza durumlarında;
    Arıza kontağı açtırıp uygunluk olan yetkili bir servise atanması kontağın, bilgilendirme SMS’i gelmesi
    Mevcut kontak numaralarından sonraki süreçte ise yine kullanıcının elindeki servisin bilgisi ile arayarak servisten randevu alması ve açılan kontak numarasını servise gittiğinde giderek işlem yapması gerekiyor.
    Uygulama servislerden randevu almıyor.
    *Çekici gerekli durumlarda TDH (444 0996) aranması gerekiyor.
  • 4. Lastik;
    Lastik talebinde bulunmak, katılım payı gerekiyor ise ne kadar ödeyeceğini öğrenmek ve talebi gerçekleştirmek
    Sipariş edilen lastiklerin nerede olduğunu ve durumunu öğrenmek
  • 5. İkame;
    Kiralanan aracın onarım dönemlerinde 2 iş gününü geçmesi halinde, İstanbul’da 24 saat, diğer illerde 48 saat içinde, kiracıya muadil bir geçici araç tahsis edilmesi için talepte bulunmak, (önce kontak numarasını almak ve o kontak numarasını girmek kaydı ile) ikamenin onaylanıp onaylanmadığını ve hangi ofisten onaylandığını takip edebilmek
  • 6. Operasyonel işlemler;
    Ogs/hgs talebinde bulunmak
    Muayene için yetki belgesi taleplerde bulunmak
  • 7. Bilgi ve Eleştiri Kontak
    Satış Sonrası Hizmetler ile ilgili herhangi bir konuda bilgi almak için direk merkeze yönlendirilecek ve geri dönüş yapılacak bir bilgi kontağı açtırmak
    Genel Müdürlüğe iletilecek eleştiri kontağı açtırmak
    Satış ayağında yapılabilecek adımlar;

Uygulamayı kullanmak için hangi bilgiler gerekli?
Geçerli bir Avis kiralık araç plakası, isim-soyad, telefon bilgisi
Neden? Üyelikler isme değil plakaya göre yapılıyor.
Bu neden ile kısa dönemde kiralamada alınan aracın plakası ile yeniden üye olunması gerekmekte.
Uzun dönemde ise sabit bir plaka ile üye olunarak telefon numarası ve şifre vasıtası ile oturum açılabiliyor.
Uygulama ücretsiz indirilebiliyor.
App store ve android uyumlu bir uygulamadır.