Avis olarak bulunduğumuz tüm ülkelerde müşterilerimize en iyi hizmeti vermek kuruluşumuzun temel amacıdır. Bu amaç doğrultusunda, süregelen kaliteli servis imajımızı devam ettirebilmenin anahtarının müşterilerimizin memnuniyetinde olduğuna inanıyoruz.
Müşteri Deneyimi Birimi olarak siz müşterilerimizin, şirketimiz ve kiralama hizmetimiz ile ilgili her türlü talep ve beklentilerini belirlenen sürede sonuçlanması için gerekli takibi yapar ve süreç boyunca sizleri konuyla ilgili bilgilendirir ve çözümleriz. Ayrıca yaptığımız düzenli anketlerle müşterilerimize vermiş olduğumuz hizmeti mükemmelleştirmenin yollarını ararız.
Avis Müşteri Deneyimi Birimi olarak amacımız sizlerden gelen şikayetleri çözmek değil, “Mutlak Müşteri Memnuniyetini” gerçekleştirerek müşterilerimizin beklentilerinden taviz vermemektir. Talep, beklenti ve sorularınız, iş süreçlerimizde sürekli iyileştirme ve geliştirme fırsatı olarak değerlendirilmektedir.
Her türlü öneri, talep, eleştiri ve yorumlarınızı hafta içi 08.00 – 17.00 saatleri arasında 444 28 47 / 444 AVIS numaralı İletişim Merkezimiz ve Whats App Hattımız, web sitemizde bulunan iletişim formumuz veya cs@avis.com.tr e-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaştırabilirsiniz.